RIKTIGT VÅRVÄDER

Idag har vädret verkligen varit toppen, bäst av allt är att det inte blåst .. underbart!
Dagen på jobb har jag inget att till lägga om, en del stress men det får man räkna med ett par månader framöver, jag bara hoppas på att timmarna på jobb ska gå undan så man kommer därifrån, för vi har sjukt mycket att göra, allt går i ett .. man är ganska slut i huvudet när man jobbat sina åtta timmar.

Eftersom det var bättre väder idag än gårdagen, så helt klart blev det en runda med min fyrbenta älskling, passade på med en skogsrunda, innan man kom in i skogen så mötte man Maria och henns nya inakordering, en amerikansk paint horse. Riktigt fin var de! :) blev en skogs runda för våran del, pigga och glada hästar fick vi ..

Kom nästan innanför dörren, fast har hunnit med att slänga mig i duschen! Riktigt skönt .. Älsklingen jobbar än, han sa bara att han skulle jobba länge, men hur länge det blir har jag inte en aning om. Hoppas på att han dyker upp snart ..

Nu göra något att äta, ganska hungrig. Åt sist vid 12 idag, och då åt jag en kyckling/bacon sallad från kochs bageri, älskar verkligen deras sallader .. Goda och nyttiga! :)

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0