NYTT LASS MED MORÖTTER HÄMTADE

Nu håller jag helg, eller det var för över en timme sen som jag gjort det. Jag är riktigt jävla glad över det, helgen är verkligen välkommen för min del, är nämligen helt jävla slut. Så tre sovmornar för min del, jag är riktigt jävla överlycklig över det, eftersom man jobbar eftermiddag på måndag så får man en extra ledig morgon .. Ganska skönt ..

Direkt efter jobbet blev det solning, sen raka vägen mot strövelstorp för att hämta ett lass med morötter, eller för att vara exakt så blev det fem säckar, så nu klarar dom sig par en vecka, innan det är dags att fara dit igen .. Har släppt ut hundarna så dom far runt där ute som två galningar, haha. Roligt att se när dom häller på, snacka om att dom rastar av varandra på all energi, gillas.

Älsklingen jobbar än, vet inte riktigt när han slutar, jag lär märka när han dyker upp här hemma.

Ikväll är det party som gäller, fast att jag är helt off, får se hur detta blir. Haha. lagom bra fylla kanske! ;)
Hoppas på en bra kväll iaf, som alltid annars ..

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0