NÖJD ELLER INTE?

Nu har det blivit en förändring, skulle bli en 'liten' förändring, men blev en stor förändring när man väl såg sig i speglen och håret var klart, tog dock en jävla tid, men det var det värrt! Inte riktigt nöjd, eftersom man har så mörkt hår så tar det sin tid att blekningen tar ordentligt, ska göra nytt besök om två veckor och då blir jag garanterat hel nöjd, få i lite mera ljusa slingor .. det lär säkert bli bra i slut änden, jag får ha lite tålamod.

Skulle egentligen både klippa och färga det idag, men blev bara färgning idag, tar klippningen nästa gång.

Nu inväntar jag min sambo, han slutar 16.oo. sen får man se vad denna dagen har att erbjuda! ;) små seg är man, men smått sugen på att göra något, fast vet dock inte vad!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0