MORNING

Jaha idag fick man lite sovmorgon, verkligen behövligt! Eftersom jag var helt död igår, dock fick man dagen att gå med massa nyttigheter, verkligen stolt att man tvingar sig igenom fast att man är trött och sliten.

Idag jobbar man eftermiddag, börjar 14.15. så man hinner med lite innan man ska bege sig mot jobb, hade tänkt att ta ett 'litet' städ röj här hemma, sen till stallet en runda sen lär det bli duschen sen fara i väg till jobb för att jobba tills 21.45. lagom att komma hem till big brother, man kan ju inte missa något! ;)

Nej nu får jag sätta igång så jag får det gjort.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med sovmorgon!

2011-03-09 @ 11:07:56
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0