MIN DAG

Jaha, min dag är dock inte slut än, men kvällen närmar sig sakta men säkert .. jobbat som vanligt idag, har fått sjukt mycket att göra på jonn för tillfället, har röven full kan man mera säga, så nu blir det extra resurs som gäller, blir från 21.15 - 00.15. är vad det är tänkt, om man nu hinner man man ska på det passet extra, då är det alltså två extra personer som ska hoppa in och jobba dessa pass varje dag, vi har knappt inga vikarie kvar, när inte våra vikarie kan ställa upp, så blir det ordinarie personal som får hoppa in och ta extra, jag hoppas på att slippa, palla jobba dom sjuka tiderna lixsom, helt klart goa pengar, men är det värt det egentligen? Det är en bra fråga, jag låter dom andra sätta upp sig på tiderna först så hoppas jag att dom klarar sig bra utan mig, många andra tänker heller inte ställa upp, jag jobbar redan heltid så känner inte att jag behöver jobba massa extra, får min lön och klarar mig väldigt bra på den .. Får se vad det blir av det hela.

Slutade jobba 16.oo. inom oasis för att sola, en jävla otur hade man att alla var upptagna och så klart var ett solarium sönder, så bara för mig att vänta drygt en kvart innan man fick komma till ett ledigt solarium, solade i 20 minuter, frös när jag kom dit så det var verkligen skönt med lite värme! Sen raka vägen hem och ta ut hundarna så dom fick göra av med lite energi, dock jävligt tråkigt väder, blåser värre idag! Hade tänkt rida idag, men jag struntar i det, eftersom vädret är som det är, inget roligt. Hade det inte blåst spå kallt så hade jag helt klart gjort det .. hoppas på att vädret är bättre tills helgen, eftersom man är långledig! Väldigt tråkigt annars ..

Älsklingen jobbar än, skulle jobba över par timmar idag, har ingen aning om när han slutar, men sånt som jag lär märka när han dyker upp .. Hade tänkt att det skulle bli en lugn kväll ikväll för min del, kan nog jag behöva efter två jobbiga dagar på jobb.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0