MÅNDAG & NY VECKA

Då var det måndag redan, lång vecka för min del! Men det ska jag nog överleva. Allt har varit som vanligt på jobb idag, dock haft en bra dag! Verkligen lugnt på jobb, lugnare än vanligt .. har även haft lönesamtal idag som jag blev jävligt nöjd med! :) Jobba tills 15.30. sen blev det stallet direkt, fixade klart Hugo och sen red jag och mötte älskling som gick med hundarna, så fick alla motion! varit riktigt vårväder, så passa på att komma ut!

Nu är älsklingen iväg och ska hämta mat, eftersom han inte orka laga mat (som han alltid skyller på när han är sugen på något) så kör han alltid den stilen ..

Ska äta sen blir det att bada Trixie och sen ska man ta en lång varm dusch själv! Sen hade jag tänkt hålla kväll, kan man vara värd efter denna dagen!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0