LÖRDAG

Blev en lugn och skön fredagskväll igår med älsklingen, behövdes verkligen för bådas del .. mys! :)

Uppe tidigt idag, första jobb passet var mellan 07.oo. - 10.oo. sen blev det iväg för att handla hem lite nybakta bullar och lite annat gott. Än har det inte blivit någon frukost och klockan är snart halv ett, älsklingen farde nämligen iväg till Lödde för att kolla en bil med sin pappa, och jag farde iväg med Emelie så vi fick rasta av våra hundar, verkligen vad dom behövde .. Så nu har jag två lugna och trötta hundar här hemma! :)

Nu har man kommit hem, så nu inväntar jag bara att min älskade sambo ska dyka upp så vi kan äta lite tillsammans, fast jag är riktigt jävla hungrig så är jag snäll och väntar tills han kommer hem .. jag får försöka stå ut ..

kameran kom med idag, så kommer komma upp bilder under dagen på hundarna ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0