LÅNG DAG

Jaha, lite sammanfattning av dagen kanske ni vill ha? Jobbet idag har varit som vanligt, har påbörjat nytt schema denna veckan och ser ut att bli bra, eller man har direkt inget val än att acceptera det, annars får man lämna in en uppsägelse och det har jag definitivt ingen tanke på att göra, vi ska nämligen inte ha detta schemat så värrst länge ändå, antagligen tills april. Så man får stå ut så länge ..

Slutade 16.oo. blev raka vägen hem och byta om till stall kläderna och sen iväg till stallet för en ridtur på min fyrbenta älskling, först tvekade jag på att bege mig iväg eftersom kylan bara slog på, men tänkte att man blir varmare när man väl kommer upp på hästryggen och får anstränga sig lite .. inte mera än - 1 men det kändes som det var mycket mera. Dom har lovat pluss grader närmare helgen, så hoppas på det bästa, eftersom man har en ledig helg framför sig! Det jag hoppas på mest är att våren är på gång nu, hade varit kanon .. Red lite markarbete idag, väldigt försiktigt eftersom han nyss satts igång efter skadan, så man kan jobba upp musklerna lugnt igen, han gick väldigt bra, fast väldigt het idag, tog ett tag innan han väl kunde slappna av .. gäller att ta en bit i taget .. när man väl var färdig så kändes det väldigt skönt att komma ut.

När man väl kom hem så hade älsklingen satt igång med matlagningen, så slapp man tänka på det idag. Blir väl min tur nästa gång skulle jag tro. Så nu har man fått mat i magen och tagit en lång varm dusch! Jag känner mig jävligt nöjd över denna dagen ..

Så nu kan jag förtjäna resten av kvällen i soffan! :) mys.

Puss frå mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0