KÄNNER MIG FLITIG

Idag har vi fått reda på att vi ska börja med time care från och med början på maj, så nu har man en hel del att gå igenom, tyvärr massa negativt med detta, men får tänka posetivt med det hela, kanske blir det bra eller blir det rent åt helvete .. jag känner själv bara massa negativt med detta! Får helt enkelt se vad det blir av det hela när vi väl börjar, har nämligen nyss börjat på nytt schema och så ska vi lägga nytt IGEN, förändring hela tiden .. ibland hinner man inte med ordentligt!

Slutade jobba halv fyra, sen blev det inom oasis för att sola sen raka vägen hem, tog fram mat och älsklingen körde och köpte potatis för det hade vi ingen hemma, så på började jag städningen, sen fortsatte älsklingen med maten när jag höll på att städa, känner mig flitig som fick ett sådant städryck, inte ofta det händer av sig själv, oftast känner man sig tvingad!

Nu blir det en lång varm dusch.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0