KÄNNER MIG FLITIG

Jag kan ju säga att jag har varit väldigt flitig på min lediga dag .. Känns bra, fast helt slut nu när man väl satte sig i soffan efter duschen ..

Efter alla ärende, så blev det stallet för att ta en långtur med min fyrbenta älskling och pyssla om man lite extra mycket, sen raka vägen hem för att hämta upp älsklingen sen iväg och kolla på golv, sen inom oasis för att sola och sist men inte minst blev det att tvätta min bil, så nu har man en fin pärla igen. När man väl kom hem, så satte vi igång med maten direkt eftersom båda var vrål hungriga, och sen tog jag tag i vårat diskberg när man ändå var igång ..

Jag har varit igång exakt hela dagen och nu känner jag att jag är värd soffläge och lite extra mys med min älskling, bra slut på denna dagen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0