JÄVLA SMÄRTA

Igår var det två veckor sen man genomgick operationen, och jag alltid att minnas just den dagen och dagarna efteråt. För den smärtan kan man direkt inte glömma :S vaknade runt tre  inatt och hade smärta i hela käken, bara att gå upp och trycka i sig en tramadol, fyfan vilken smärta man kan få, helt sjukt. Somnade efter ett tag när det hade släppt, dock finns lite av smärtan kvar än, men ska försöka ta mig igenom denna dagen på jobb, kan inte vara hemma för minsta lilla, jag får kämpa mig dit ändå, trotts att man inte mår så jävla bra.

Kvällen igår blev bra, fick ett larm under kvällen som man fick fara iväg på, annars var allt som vanligt. En lugn kväll hade vi, alltid lika skönt.

Så nu är det dags att bege sig till jobb, slutar 16.oo. sen är det stallet som gäller.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0