HEMMA IGEN

Nu har man kommit hem igen, blev stallet för en mys runda samt fick han sin medicin och alla extra vitaminer medmera, och så klart massa morötter. Så en nöjd gosse efteråt! Hundarna fick följa med så dom fick springa av sig lite, deras energi tar nog aldrig slut, inte Zekes iaf! Att dom bara orkar hålla igång så mycket det kan jag inte fatta, full fart hela tiden! Det som är roligt är att dom roar sig bra själva ..

Nu är det drygt två timmar innan det är dags för mig att bege mig till jobb, alltid lika tråkigt att man vet att man har en lång eftermiddag/kväll framför sig, fast timmarna brukar gå fort! Så det hoppas jag på att dom gör idag också ..

Nu blir det att fika ihopa den rentvättade tvätten, hade behövt rensa och göra i ordning min garderob, men det har jag ingen lust med nu så hade tänkt göra det inom dom närmaste dagarna eller i helgen .. Måste nämligen ta tag i det .. Känns som man har kläder lite överallt och sen tar det en jävla tid innan man hittar vad man ska ha!
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0