HEMMA EFTER LITE ÄRENDE

Ja nu är man hemma efter att gjort dom ärenden som skulle göras, känns bra att ha det gjort så slipper man tänka på det! :) blev även inom Nova för att kolla om dom fått in lite nytt, men dåligt med det, så blev bara att man inhandla nya leggings, får hoppas på att dom snart får in lite vår nytt!

Innan jag körde hem så blev det inom pappa och hälsa på en runda och sen blev det även kyrkgården för ett besök på mammas grav, inget spännande direkt, men känns alltid skönt när man varit där, dock flyger tankarna mera men inget jag kommer komma ifrån någonsin .. jag får leva med det!

Har släppt ut hundarna så dom är ute och roar sig själva, jag har inte ätit frukost än, så hade tänkt att kanske få i mig något, fast vet inte vad jag är sugen på, eller om vi har något hemma som duger till mig .. får väl rota fram något, något måste jag ha i mig. Så nu blir det frukost för min del ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0