HELT SLUT

Ja, jag har egentligen inte så mycket att säga idag, mår inte helt hundra, illamående, yr och allmänt konstig. Fattar inte vad det är med mig, mår riktigt jävla dåligt. Det konstiga är att detta skitet bara dök upp hastigt när jag kom hem från skogen, helt sjukt. Trodde jag skulle svimma. :S jag och älsklingen drog nämligen till åsen med hundarna, kände bara mig trött när vi väl åkte, sen när man väl kom hem så var det inte långt ifrån förän man skulle ramla ihopa .. har legat i soffan sen man kom hem, helt off ..

Nu väntar jag på att big brother ska börja, sen blir det bums i sängen, hoppas på att man kan sova bort skitet .. nämligen upp tidigt imorgon igen, för en lång dag på jobb! Jävligt spännande när man inte mår helt hundra. bara att gilla läget.

Ha en bra kväll allihopa, jag ska försöka.

Puss från mig.

 

Kommentarer
Postat av: ellie

Fin blogg!

Frågestund på bloggen, fråga på!

Avslutas på torsdag eftermiddag.

www.elliiiiiee.blogg.se

2011-03-16 @ 14:34:41
URL: http://elliiiiiee.blogg.se/
Postat av: myrann

Gravid? :O

2011-03-16 @ 18:02:08
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0