HÄRLIG RUNDA PÅ HÄSTRYGGEN

Jaha, då var det ny vecka igen .. dock en kort arbetsvecka för min del, det gör allt så mycket lättare att man är ledig fredag, lördag och söndag, min lång ledighet uppskattar jag verkligen! :)

Började 07.00 och slutade 15.30. blev raka vägen hem och byta om, på med ridkläderna sen iväg till stallet, sen mötte man upp älsklingen med en färdig häst, så följde han med en runda med hundarna, sällskap är aldrig helt fel! :) min älskling är flitig helt plötsligt! Ni kan tänka er hur paff jag varit varje gång han säger att han vill följa med ..

Riktigt skönt väder idag igen, så man får verkligen passa på att komma ut när solen skiner och pluss graderna dyker upp, stor gilla.

Så nu har man kommit hem, älsklingen är igång med matlagningen så bara för mig att vänta tills den är klar, sen är det mat som gäller, efter det en lång varm dusch, sen hade jag tänkt hålla kväll, men lite extra mys .. ;)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0