HÄRLIG PROMENAD

Nu har man avklarat en promenad med hundarna, så dom fått bli av med lite enerig innan jag ska bege mig iväg till jobbet, två vild djur hade man. Tur att solen är framme, annars hade det nog blivit kyligt, eftersom det blåser en jävla massa, känns nästan som värsta blåsten, att det alltid ska blåsa? usch.

Dags för mig att ta en dusch och göra mig i ordning inför jobb. Kanske få i mig något att äta också, så man klarar sig till rasten ikväll .. har fått lite extra att göra på jobb, så nu vet man inte om man hinner med någon rast eller får man bara chansen att slänga i sig maten .. får se hur denna kvällen blir, alltid lika intressant!

Duschen kallar!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0