FREDAGENS ÄVENTYR

Hann tyvärr inte blogga igår, hade smått brottom. Så ni får fredagens uppdatering nu.
Jobbade tills halv fyra, sen blev det raka vägen hem för att ta en dusch och göra sig i ordning för en tur till Syster och mosters Isaac. : ) där spenderade man resten av dagen/kvällen. Åt massa gott och bara allmänt umgicks. Alltid lika trevligt, och så klart mys med Isaac. Dock var han lite gnällig, han har fått kolik den stackaren. Hoppas på att det snart ska gå över ..

Idag har man haft en lång sovmorgon, vaknade till vid nio tiden, gick upp en liten runda då, men gick och la mig lika snabbt igen, vaknade till liv vid tolv igen, så idag har man verkligen fått sova ut. Riktigt skönt kan jag ju säga .. behövdes verkligen.

Idag har jag inget planerat, känns skönt att ta dagen som den kommer. Hade tänkt att få i mig lite frukost sen bege mig iväg till stallet för en runda i det härliga vädret. Solen är framme, men dock blåser det som fan, mindre roligt. Hoppas på att det blir en härligt runda ändå.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0