FREDAG & LÖRDAG

Gårdagens party blev en lyckad fest, hade riktigt roligt och träffa folk som man inte träffat på väldigt länge.
Slutade med att vi hamnade på Harrys, mycket folk men vi hade tur att vi fick sitt platser! ;)

Uppe vid tio idag, sovmorgon är inte helt fel, och ett stort pluss att man vaknar att solen skiner för fullt.
Idag är vädret verkligen på topp, underbart. Åt frukost med älsklingen, sen begav jag mig ner till stallet för att rida en runda med min fyrbenta älskling .. när jag var klar med honom så följde jag med svärmor och red på en av hennes isläningar, andra gången man rider på en isläning, blev en lagom runda. Alltså har man ridigt två hästar, inte varje dag man gör det, men det var jävligt skönt.

När man väl kom hem så blev det storstädning här hemma, jag och älsklingen har tagit ett rejält ryck. Känns skönt nu efteråt att det är gjort, snacka om att man varit flitig såhär på en lördag, jag är hel nöjd!

Nu har jag slängt mig i soffan, ska lägga upp bilder sen igår hade jag tänkt. Dom är redan upplagda på facebook, för er nyfikna! ;)

Vad som sker ikväll har jag inte en aning om, känner för en lugn kväll eftersom man varit i farten exakt hela dagen, hade nog inte varit helt fel? :) maten är upptagen från frysen, blir bacon inrullad fläskfile för våran det, får lyxa till det ibland! ;)

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0