FETTISDAGEN

Idag är det fettisdagen, innebär att man ska mumsa i sig semlor :) har redan tryckt i mig en semla på jobb, älsklingen är också sugen, så han har gjort semlor till oss, så jag får snällt trycka i mig en semla till efter vi har ätit, älsklingen är nämligen fullt igång i köket med matlagningen och gör semlor, min sambo är bäst! :) ibland har jag det för bra kanske, men lite måste man han få ta!

Jobbat som vanligt idag, sen blev det stallet direkt för att rida och fixa, blir bara bättre och bättre väder! Idag har det verkligen varit vår i luften, stort gilla på detta.

Nu kallar älsklingen, så dags för mig att bege mig. mat tajm.






Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0