EN JÄVLA MORGON

Haft en jobbig morgon, massa traktorer som kört runt omkring och sen kom sopbilen vid nio tiden, jävla morgon med andra ord, fick direkt inte min sömn som jag verkligen ville ha .. men sovmorgon har man haft med dålig sömn, är dock ändå små pigg men inte utvilad som jag hade velat!

Gick upp för ett litet tag sen, har lagat och försökt sova vidare men gick inte så nu är man uppe och är igång.

Ska göra mig lite te till frukost, sen bara ta lugnt. Passa på när man kan ta en lugn morgon utan att stressa runt som en idiot.  Sen blir det en dusch och göra sig i ordning inför jobb, börjar jobba 14.15. Jobbar eftermiddag idag, helt okej, men inte när det är så fint väder just nu, våran mätare står på 14,6 i solen, så det kan man verkligen säga att våren är här, jag hoppas på att den är här för att stanna också ..

Älsklingen åkte tidigt imorse, så blir en morgon utan honom, smått tråkigt när vi jobbar om varandra, men kan också vara bra att vi är ifrån varandra lite ibland, inte många timmar vi snackar om, så det kan vara ganska nyttigt för oss båda.

Nej nu blir det frukost.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0