URSÄKTA FÖR DÅLIG UPPDATERING

Men man ser att ni ändå är inne och klickar in fall i fall jag uppdaterat något, så där är några 'lite extra nyfikna där ute, skulle vara lite mera roligare om vissa hade kunnat vara 'ÄRLIGA' och sagt vilka ni är som läser?

Har inte uppdaterat sen i onsdags, haft fullt upp helt enkelt.

Gårdagen blev det jobb tills tre, sen hemåt till min man, han hade varit snäll och städat och fixat här hemma, så då slipper jag tänka på det idag, jävligt skönt kan jag ju säga! Jag är jävligt glad över det, eftersom jag vaknade med en jävla huvudvärk så hade inte lusten funnits där för att ta ett städryck idag ..
Sen gjorde man sig i ordning lite, sen begav vi oss mot Väla för lite shopping, bara trevligt att komma iväg, passa på när man har tiden .. Lika bra! :) Slutade med att vi hamnade på Max och åt, jävligt gott kan jag ju säga! Väl hemma så blev det torsdagsmys resten av kvällen .

Idag är man ledig! Jävligt skönt kan jag ju säga, dock vaknade man med en jävla huvudvärk, mindre roligt kan jag ju säga, usch .. ska trycka i mig alvedon och hoppas på att det går över .. min ända lediga dag denna veckan och så ska man må dåligt, fan trisst! Jobbar nämligen helgen, lördag och söndag, men börjar nästa vecka med att vara ledig, jävligt skönt ..

Annars idag har jag inte en aning vad som sker, hade tänkt att rida nu på förmiddagen, så får bli lite frukost sen bege sig till stallet, halv dåligt väder, men bara regnet håller sig borta så ska det nog var skönt att komma iväg på en runda ..

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0