UNDERBART MED SOL & VÄRME

Ja det är verkligen skönt väder idag, har fått par timmar bad och sol nu, så jag är nöjd! dock mindre roligt att man ska jobba hela kvällen, men sånt man får ta ibland, man planerar lite dåligt ibland, varför ska man just jobba hela kvällen idag för, kan man undra .. ibland blir det inte alltid som man tänkt sig! idag skulle det vara den finaste dagen på hela veckan, så alla får passa på att njuta lite extra mycket!

Så nu hade jag tänkt att fixa lite här hemma, hänga upp tvätt och vattna blommor medmera, lite små fix helt enkelt, sen blir det en lång härlig dusch för min del, sen göra sig i ordning inför jobb! full rulle med andra ord.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0