UNDERBARA DAGAR

Helt sjukt vilka underbara dagar vi haft nu, älska detta vädret. Legat i solstolen nu sen jag kom hem från shopping rundan, skönt kan jag säga, men känner att jag nog får ha paus från solen ett par dagar, eftersom man haft antal soldagar och legat hela dagarna och stekt. Färg har man verkligen fått, fast jag klagar inte ..

Nu är man inne igen, hade tänkt lägga upp lite bilder på hundarna som man tagit i helgen dom skulle kommit upp i helgen när jag tagit dom, men tiden har inte räckt till, så nu hade jag tänkt lägga upp dom innan jag ska bege mig iväg till stallet för att rida med svärmor. Vädret klagar jag absolut inte på, kanske lite på dagens blåst, annars är det toppen ..

Vi hörs garanterat ikväll.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0