TORSDAG

Jaha då var det torsdag, snart denna veckan över och helgen är väldigt nära .. min lediga helg också, ska verkligen bli toppen med lite ledighet! Stort gilla. sen jobbar man nämligen nästa helg som kommer, midsommar helgen, men tjänar bra så jag ska inte klaga. Jobbar desutom bara dagturer den helgen, så jag är nöjd.

Dagens jobb pass har varit dryg, så jag är över lycklig att helgen är så nära som den är! :) känner att jag behöver lite ledighet nu ..

i helgen är det lite planer på gång, klippan festen i helgen nämligen, så smått planer på att dra dit en sväng om det inte blir för allt dåligt väder, för då blir det inget för min del, nejtack .. då står jag verkligen över om det ska regna och ha sig, inget vidare roligt om det ska vara dåligt väder .. kan man ha roligare.

Pratar lite med Emelie, vi har planer på att grilla och umgås sen dra till parken om vädret tillåter det hela. Så ja man får se vad denna helgen har att erbjuda oss! :) blir säker skit bra.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0