SÖNDAG

Då var det söndag, denna helgen har rullat iväg. Blev ingen bloggning igår pga en viss anledning, eller kanske flera, men första anledningen var att jag inte hade någon lust eller hade något speciellt att blogga om .. så då sket jag hellre i det! så nu vet ni!

Vaknade strax innan tio idag, älsklingen var uppe innan mig, inget ovanligt att han kliver upp först. Blev att få i sig lite frukost sen iväg till oasis för att sola, har inte kunnat sola ute, så får hålla färgen med att slänga mig i solariet idag, skönt med lite värme! :) väl hemma så tog vi tag i storstädningen här hemma, som vi egentligen skulle ha gjort igår, men blev aldrig av. lätt att man skjuter fram det .. men nu är det gjort och jag hade tänkt att få i mig något att äta, sen bege mig mot stallet för att rida min fina gosse, får se om svärmor hänger med idag eller det blir en runda själv ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0