SOLEN SKINER

Ledig idag som sagt, min sista jobbe helg på väldigt länge, jag är jävligt glad över det! :)
Igår blev det ingen bloggning pga hade dåligt med tid .. vissa dagar är full rulle helt enkelt.

Dagen igår bestod nämligen av jobb fram tills kvart i fyra, sen raka vägen till stallet för att rida på min fyrbenta älskling, blev att svärmor följde med, tajming att hon just skulle iväg och rida när jag kom, en jävla tur! Väl hemma så hade älsklingen startar grillen och skulle börja på maten, så det dröjde inte länge förän det blev mat, flintastek grillades det! mums. blev även glass till efterätt lite senare .. :)

Dagen idag började inte så värrst bra, värrst näsblod vaknar man av, fyfan. jävligt obehagligt kan jag säga, usch. Steg upp ur sängen strax innan nio, fick stopp på det rinnande blodet, sen blev det frukost sen har det bara varit pool häng i stekande sol, underbart. Jag har verkligen saknat detta vädret, nu verkar det vara tillbaka. Så idag har man stekt antal timmar, skönt.

nu har man dragit in sig ifrån solstolen och landat i soffan, jävligt trött kan jag ju säga, solen gör en jävligt seg och trött, usch.

Ska göras mat sen ikväll blir det en kvällstur på min fina gosse ..

Puss från mig.




Kommentarer
Postat av: Nova

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 15:53:06
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0