SOLA OCH BADA

Ja det är riktigt jävla gott ska jag säga, älskar att sommar värmen är tillbaka, dock mindre roligt att jobba i den värmen och att man fått höra att det ska bli sämre väder till helgen, jag hoppas på att dom har jävligt fel om det .. eftersom jag är långledig denna helgen. Är nämligen ledig fredag lördag söndag, fan om det ska bli dåligt väder då! sista jobbe dagen imorgon, slutar kvart i två, sen ska jag iväg på en hemlig sak klockan två, men ni kan alltid önska mig lycka till om inget annat! :) smått nervös är man, men ändå jävligt happy ..

Jobbat tills halv fyra idag, eller chefen skicka hem mig redan lite efter tre, tyckte  inte att jag skulle sitta ut tiden, min chef kan vara snäll ibland, underbart :) väl hemma, blev det att lägga sig och steka, jävligt varmt har det varit, så blev dopp i poolen direkt när man kom hem. jävligt avsvalkande kan ni tro. somnade till en runda i solstolen och vaknade till liv lite innan sex, blev att äta sen iväg till stallet, gick dit med hundarna så dom fick sin promenad och sen red man en härlig runda och sen gick man hem igen, snacka om att man får motion!

så nu har man tagit en lång härlig dusch, så blir mys i soffan innan det är dags för sängen ..

puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0