SNART BEGE SIG MOT JOBB

Jaha, snart måste man bege sig mot jobb igen, spännande detta med delade turer, men har härliga kollegor så det ska nog höja stämmningen en aning! :)

Har försökt att vila lite, men lyckades inte somna. Hade hoppats på att sova en timme, men icke.
Så jag gick upp och ställde mig och gjorde plättar, har ätit massa redan, sen har jag massa med mig till jobb, gott gott, så jag ska nog överleva kvällen ..

Smått irriterad är man tyvärr, hoppas på att det snart ska gå över, man kan lätt få damp! fan.
inget jag drar upp här .. menmen!

Något mindre roligt är att Mia och Max hörde av sig och undra om jag ville med till Lisseberg, klart att man vill dit, men man har tyvärr jobbehelg, suger riktigt mycket! AAAAAAAAHHHHH ..

Vi hörs kanske ikväll när jag slutat jobba.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0