RABARBERPAJ

Då var det redan kväll, denna dagen har gått undan .. Älsklingen kom hem strax efter att jag kommit hem, då blev det en långrunda med hundarna, gick ner till stallet för att titta till hästarna medmera, så hundarna fick göra av med lite energi, så nu har man två nöjda vovvar här hemma ..

Väl hemma så blev det duschen sen ställa sig och göra mat, blev något oxkött och ris, blev verkligen gott. Blev även att jag gjorde efterätt, har sagt länge att jag skulle ställa mig och göra rabarberpaj eftersom vi har riktigt mycket rabarber här hemma i trädgården, så idag fick man lite extra tid över så man fick gjort en paj, min sambo blev verkligen nöjd, även jag! Riktigt jävla god blev den! :) mums.

Så nu är även disken undan plockad medmera, så nu blir det filmmys med min älskade sambo ..

Godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0