ONSDAG

Då var det onsdag och jobbedagen avklarad, skulle egentligen ha slutat tre idag, men slutade inte förän närmare fyra, så nu är man hemma och har egentligen en del att göra, städa medmera men känner att det får vänta, tvätten är igång iaf, hade tänkt bege mig iväg till stallet nu för en lång uteritt på min plutt, mysigt i detta vädret. För imorgon har dom nämligen lovat regn och oväder, så man får väl passa på att ta en runda idag då ..

Har sagt till min älskade sambo att det behövs ett städryck så får se om han kan ta itu med det när han slutar jobba, vi får helt enkelt se! Kan inget annat än hoppas! :)

Nu ska ridkläderna på, vi hörs senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0