NU HÅLLER JAG HELG OCH LÅNGLEDIGHET

Ja idag halv två höll man helg och långledigt, vilken underbar känsla! :)
Sen iväg på ett ärende, ett bra besked fick man, jag är lycklig, woho .. sen skicka bror om jag  var sugen på Väla och ikea, klart man är det, väldigt ovanligt att man säger nej till det! haha. för att vara mig.

Hitta inte så värrst mycket idag, eftersom det var rea och massa skit men blev en billig runda iaf, alltid något posetivt! sen blev det mat på ikea och som vanligt jävligt gott men mättande! men det är väl det man ska bli också .. haha. väl hemma så blev det in till grannen en runda, men nu har man landat i soffan, min man jobbar än .. får se när han dyker upp.

så nu blir det soffläge och lite facebook spelande! får roa sig med något.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0