MIN DAG

Ja denna dagen har varit lång, timmarna har verkligen gått långsamt! För en gång skull ..
Uppe redan vid åtta, lyckades inte somna om .. så både jag och älsklingen kom ur sängen tidigt! Ganska skönt, får man mer av dagen .. Blev att vi åkte till svärföräldrarna och åt frukost och snacka lite skit, trevligt.

Sen hem och la oss vid poolen och där har vi legat hela dagen, vid halv fem gick jag in, hade lyckats somna den siste timmen så smä bränd på ryggen, får hoppas på att det lägger sig tills imorgon. Eftersom dom har lovat toppen väder imorgon igen, så hoppas man kan ha lite pool häng imorgon också, eftersom man är ledig! :) Verkligen skönt att ha lite långledighet nu, det behövde jag verkligen ..

Sen skicka svärmor att hón hade kommit hem, så det blev att köra ner där och ta en tur på hästryggen, verkligen toppen väder, tur det blåser lite så det fläktar, man börjar vänja sig vid att det alltid ska blåsa varje dag ..

Älsklingen grillar för fullt, riktigt jävla hungrig är man. Så det ska bli väldigt gott med mat. Blir soffläge och mys ikväll med min älskade sambo, Big brother finalen ikväll, får man ju inte missa! Kvällen är räddad.

Gårdagen blev toppen, eller kvällen menade jag mest, inte bakis idag, jävligt skönt att slippa.

Kommer komma upp bilder imorgon som man hunnit med att ta dom senaste dagarna.

Ha en bra kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0