MARKNAD

Jaha då har man fått denna dagen att försvinna också, jobbat tills halv fyra idag. Skulle egentligen slutat klockan tre, men var på sjukhuset med en av mina vårdtagare så blev lite övertid pga det, men inget jag bölar över, mera pengar på kontot! När man ändå inte har något direkt planerat efter så kan det kvitta, hade varit värre om man hade haft något man skulle passa tiden till eller liknande, då hade det varit lite värre, men denna gången gick det kanon att få lite övertid.

Efter jobb blev det raka vägen hem, vila en stund sen blev det in till klippan för att möta Mia vid fem tiden. Sen blev det marknad och massa snack, verkligen trevligt att träffa bästaste Mia idag, får inte gå för länge mellan gångerna, tyvärr gör det de ibland. Men man överlever, då har man desto mera att prata om när man träffas : )

Blev lite shopping på markanaden men mest godis och annat gott, bland annat goda munkar, har nyss tryck i mig en, jävligt goda kan jag säga ..

Älsklingen hade tagit med Zeke innan när han var iväg på marknaden och jag hade med mig Trixie, så nu har jag en nöjd Trixie här hemma, så hon fick komma ut också, det roligaset av allt var att man stötte på Trixies uppfödare som jag köpte Trixie av, hon var verkligen chockad över hur fin Trixie hon blivit, blir man verkligen glad över .. :) roligt att höra.

Älsklingen är iväg med jobbet och äter medmera så nu är man hemma själv, kan vara skönt med lite egentid också ibland, fast inte allt för ofta! ;) så nu blir det soffan som gäller för min del! mys.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0