MAN KAN BARA ÄLSKA DETTA VÄDRET

Helt sjukt underbart väder vi har idag, man kan inget annat än att älska det .. tycker dock synd om min älskade sambo som får jobba och slita i detta vädret och alla andra som jobbar för den delen ..

legat och stekt sen nio imorse, min bränna tar sig bra kan jag ju säga, riktigt skönt.

nu har man plockat ut datan för att kolla läget och uppdatera till mina kära läsare, jag hoppas på att alla som är lediga idag är ute och njuter i solen, för det är verkligen toppen väder, verkligen skönt att jag är långledig denna hellgen, snacka om att man lyckats pricka rätt! :)

Hundarna och jag har lekt och myst antal timmar, flera lär det bli .. Älsklingen slutar fem, sen ska vi iväg på inflyttningsparty ikväll hos älsklingens kusin i Ängelholm, kommer säkert bli skoj!

nej nu ska jag ta ett dopp i poolen innan jag dör, sjukt varmt.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0