LÖRDAG IDAG

Ja då var det lördag och min jobbehelg har börjat, första passet för idag är gjord, slutade 10.oo. dom första timmarna gick toppen, så nu hoppas jag kvällspasset går lika bra som morgonen.

Efter jobbet så blev det att jag begav mig iväg och tvätta bilen, behövdes kan jag ju säga, tråkigt nog så håller det vara två dagar att den är fin, sen skitig igen, men tiden räcker inte till att tvätta bilen varannan dag typ, så får räcka med en gång i veckan! :)

Väl hemma så skulle sambon iväg och klippa gräsen hos en gammal gubbe lite längre bort ifrån svärföräldrarna så jag följde med för att hälsa på hästarna och kolla till dom, givetvis hade Hugo tappat sin grimma igen, så bara leta efter den, dock gick man runt hela hagen sen låg den nästan i början av hagen, så jävla typiskt ! Perfekt att jag kollade till dom just idag så han fick på sin grimma, för svärmor ska nämligen byta bete till dom idag, så dom får mera gräs, Hugo behöver få i sig lite extra näring så han kan komma upp lite i hullet .. han är inte smal men behöver få i sig lite extra trotts allt.

Sen tog jag en lång promenad hemåt, Zeke är med Johan och Trixie följde med mig när jag gick hem .. lagom att ta den promenaden hemåt .. mysigt väder är det också idag! Gäller att passa på helt enkelt!

Så nu har man slängt sig i soffan, tänkte inte göra så mycket mera än vad jag gjort innan det är dags att bege sig mot jobb igen, börjar kvart i fyra ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0