LEDIG IDAG

Då är man ledig idag, jävligt skönt kan jag ju säga .. man behöver verkligen sin ledighet! Egentligen lite till, vad jag tycker ..

Vaknade vid nio tiden, så lite sovmorgon har man fått, det får man vara nöjd med iaf .. så nu har man kommit upp ur sängen och kan börja sin lediga dag, ska bege mig ut och sola och bada hade jag tänkt och allmänt njuta eftersom man är ledig! Det enda jag har planerat idag är att jag ska ner till svärmor och hjälpa henne halv fem och släppa ihopa hennes grannes två hästar och våra på nytt bete, får vi se hur det blir .. kan bli spännande! :) Ska även hinna med att boka en klipp tid hos min frissa, eftersom det var bra länge sen man var där, typ 10 veckor sen, så dags att klippa lite toppar känner jag! Får se när hon har tid med mig ..

Nej nu ut i solen och njuta ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: sara

Haha, ja det är juh ett tag sedan !

2011-06-13 @ 10:43:34
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0