JORDGUBBAR

Jaha då var denna arbetsdagen avklarad, även fått avrätta ett speciellt besök som lätta lite smått ifrån mig, känns bra men samtidigt hundra frågor, men inget jag går in på. Jobbade tills tre, sen inom affären för att handla lite saker som man behövde, sen iväg och köpa jordgubbar, blev bara riktigt sugen på det när jag var på väg hem, så man har köpt med sig två liter jordgubbar som man ska trycka i sig idag .. Ska bli jävligt gott kan jag säga! mums ..

annars idag ska jag nog inte göra ett jävla skit, humöret är inte det bästa idag, så känner att det blir en lugn hemma kväll ikväll! kan vara skönt.

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: anna

Mums jordgubbar, så sugen jag blev :(

2011-06-15 @ 00:36:28
URL: http://chiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0