JOBBET AVKLARAT

Vaknade med en jävla huvudvärk imorse, fan inte alls roligt att behöve kliva upp och sen veta att man har en jobbig dag på jobb att ta sig igenom, usch. Låg kvar typ en kvart innan jag kom ur sängen, usch. Men upp kom man, segt har det varit på jobbet men jag har lyxats att ta mig igenom den, så nu är man hemma ..

Hade tänkt att ta en promenad med hundarna sen blir det stallet för min del, bestämt med svärmor att vi skulle rida vid sex, eftersom hon slutar sent idag, slutar nämligen halv sex idag, så blir sent även idag att man kommer hem, sånt som man får ta ibland! Ska absolut inte klaga, min kväll är räddad om inget annat! ;)

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0