HEMMA EFTER SHOPPING RUNDAN

Då är man hemma igen efter shopping runda, först in till hbg till Höörs för att shoppa lite saker som man behövde sen inom Väla och sen inom djuraffären utanför Väla, sen sist blev det coop för att handla lite mat som behövdes där hemma .. man behöver alltid bara en sak, men får med sig 'mycket' mera hem, alltid samma sak, att man aldrig lär sig, man bara tänker 'det är bra att ha' ..

Nu har man landat här hemma, funderar på om man ska ut och lägga sig i solstolen en runda, hade varig ganska skönt, innan man ska bege sig iväg till stallet för en runda .. för varmt att rida nu så det får bli lite senare man rider, då det svalnar av lite.

Trixie fick ett ben direkt när man kom hem, hon blev överlycklig, köpte ben och godis till hundarna för över tre hundra, så dom klarar sig ett tag hoppas jag! :)

Har kommit upp bilder vad jag fick med mig hem .. vet att man ändå får kommentarer på vad man handlat, eller vad säger du emma? ;) haha. lika bra att lägga upp så man slipper känna det sen att man måste! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0