HEMMA EFTER ETT TREVLIGT BESÖK

Då var man hemma igen, blev lite ärende i Klippan, sen blev det besök hemma hos Emma för fika och bus med hundarna, länge sen anton och trixie träffades .. så båda var glada! Får inte dröja så länge tills nästa besök!

På vägen hem fick man sms av Nille att en av våra hästar låg ner, så blev att åka hem snabbt och byta skor och sen iväg för att titta till hästarna, ingen fara med dom. En av svärmors hästar låg ner och vilade bara. Reste sig upp när vi kom och åt direkt så där var inget fel på henne, men ändå skönt att dom hörde av sig!

Hungrig som fan när jag kom hem, så jag har tryckt i mig en toast och oboy, gott kan jag ju säga .. Eftersom vi inte ska äta förän lite senare så blev det att jag var tvungen att ta något nu innan det är dags för middag.

Älsklingen har slutat jobba och är iväg på systemet för att inhandla för i helgen, en annan måste vara nykter för man jobbar hela helgen, det som är bra det är att man inte göra av med massa pengar som alla andra gör denna helgen, en annan tjänar extra pengar på att hoppa in och jobba! har jobbat både pingst helgen och ska jobba midsommar, så ni kan tänka er själva vilken fet lön jag lär ha nästa månad! Underbart nu innan man ska gå på semester, jag gillar läget iaf!

Nu blir det lite tv tittande och slöande i soffan innan det är dags för att ställa sig och laga mat ..

Emma: tack ännu en gång för besöket och allt härligt snack! ;)

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0