HEMMA EFTER EN HÄRLIG RUNDA

Tvekade först om jag skulle rida eller inte idag, eftersom man vaknade med en jävla huvudvärk, men begav mig ändå ner till stallet, min fina gosse hade tappat sin grimma ännu en gång, eftersom dom går på bete så tänkte jag att där kunde jag ju gå länge och leta, men hitta den väldigt fort, bara par meter ifrån honom, så slapp gå runt överallt och leta!

Tog en lite längre runda idag eftersom vädret verkligen tillåt det, regnet var inte i luften, bara lite små kalla vindar, men verkligen toppen ridväder inte det här varma och klibbiga vädret .. Toppen!

Väl hemma så ringde Sara mig och sa att en av våra hästar var ute, menade då en av min kusins hästar, fick inte tag i någon av Maria eller i släkten, så fick köra dit och se så det var någon av hennes eller vad, men som tur var det inte det. Så blev plötsligt ett litet äventyr ..

Nu har jag landat i soffan, små sleden är man allt, bara tanken av att veta att man ska jobba helgen är fan inte roligt, men jag hoppas på att dessa dagarna går fort .. eller veckorna tills man ska ha lång skön semster! :)

Ikväll blir det att äta gott och ha mysfredag med min älskade sambo, båda ska nämligen jobba helgen. Så vi vet vad vi ska göra iaf ..

Hundarna fick följa med på den sista biten innan stallet, dom sista km kan man mera säga, så dom är också rastade, känns skönt att få göra av med lite energi, så lär dom också sova gott inatt!

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hur länge har du ridit? *^^

2011-06-10 @ 14:32:56
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0