HELGEN AVKLARAD

Nu är äntligen min 'korta' jobbehelg över, känns jävligt skönt att den är avklarad, dock är man bara ledig nästa helg sen jobbar man helg igen, ska jobba hela midsommar helgen, dock bara dagtid, så jag slipper delade turer och skit, skönt kan jag ju säga! Storhelg betal har man också, känns bra när lönen kommer, sen fick man reda på idag att det var storhelg betalt även idag, så pengarna rullar verkligen in .. Stort gilla! Härligt med massa extra tusenlappar nu innan sommaren .. : ) jag kan inget annat än vara glad.

Slutade jobbet kvart i fyra, sen begav jag mig mot stallet, blev en paus hos svärföräldrarna och snacka lite, sen följde svärmor med och red en härligt långrunda, mysigt väder idag!

Så nu har man landat här hemma, ska ta en liten promenad med hundarna sen raka vägen in i duschen .. sen håller jag myskväll, dock jobbar min sambo än, får se när han dyker upp här hemma!

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0