HÅLLER HELG

Jaha, fredag idag och jag är jävligt nöjd över det! Eftersom man är långledig nu tills på tisdag! Jävligt skönt kan jag ju säga .. dom har ju lovat bra väder så det hoppas jag på att det stämmer! Slutade halv tre idag, sen direkt hem för att slänga sig i poolen och svalka av sig, jävligt varmt idag också, fast jag klagar inte. Älskar detta vädret, så nu har det blivit bra sol timmar och brännan är på bättrad! :)

Så nu blir det stallet för min del, tar en runda på min fyrbenta älskling, så han får röra på sig lite, får se vart man rider idag! Alltid lika spännande vart det blir ..

Vad som sker ikväll har jag ingen aning om än, får se vad som händer och sker ..
Vet att det är örkelljunga dagarna idag och imorgon, men vet ej vilka som ska dit än! Får kolla läget.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0