FULL RULLE SOM VANLIGT

Jobbat som vanligt idag, när alla andra är lediga .. så är det att jobba som undersköterska. Inget jag märker av längre .. men haft en väldigt lugn dag, nästan för lugnt! Man ska inte klaga.

Efter jobbet blev det att tvätta bilen, såg ut som fan. dags med det igen. Sen hemåt för att byta om och pussa lite på älsklingen sen iväg till stallet för att rida en runda med svärmor! Riktigt skönt att komma iväg på hästryggen!

När jag kom hem så höll älsklingen på med maten, blev att vi grilla idag. Flintastek, mycket gott kan jag säga! :) Så nu är duschen avklarad och snart blir det efterrätt, glass och färska bär, mums.

Godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: bästa mahtab

fin blogg du har!

har en frågestund på min blogg nu så ställ gärna en fråga!

2011-06-03 @ 12:55:48
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0