DENNA DAGEN HAR GÅTT FÖR FORT

Då var kvällen redan här, fattar inte vart denna dagen har tagit vägen? kan man undra.
Iväg och klippte mig vid ett, sen efter det iväg på ett ärende som jag håller för mig själv, nog bäst så! Väl hemma så blev det stallet och rida en runda på min fina gosse, gick väldigt bra idag, ett tag sen man red själv så var ganska tittig och pigg, men bara roligt att ha honom lite framåt ..

Efter ridturen så kom svärmor, blev det att Elin släppte sina hästar på nya betet och sen släppte vi våra, kan ju säga att det mer fart i hästarna än jag trodde, Hugo var genomblöt efter knappt en halvtimme efter allt springandes, han skulle passa sina ston nu när dom andra kom in i flocken, så han har att göra kan jag säga ..

Vi kolla till dom tills alla gick och beta, svärmor och Elin skulle kolla till dom senare igen, så allt ska nog gå bra! Vad jag tror iaf .. fast man vet aldrig.

Nu är man hemma igen, hade tänkt att slänga mig i duschen nu sen blir det en lugn kväll för min del, får se när sambon kommer hem, jobbar för fullt! Dom har mycket att göra för tillfället. Tråkigt nog, menmen jag överlever.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0