BLEV EN RIDTUR TROTTS ALLT

Ja jag kom iväg till stallet trotts en himla huvudvärk, skönt att få komma ut i det härliga vädret .. just när man ska sätta sig i bilen på väg hem så kommer det regn droppar, jag pustade verkligen ut och tänkte 'jävligt skönt att man hann att rida innan skit vädret' :)

Trixie fick följa med idag till stallet, överlycklig som alltid. Springa av sig blir hon alltid glad över, bara att få vara med gör henne väldigt glad! Min lille plutt. Så hon är ganska nöjd som lär sova gott inatt ..

Väl hemma så kom grannen in och undra om hundarna fick leka lite, så Zeke har också fått busa lite nu ikväll, så båda hundarna är nöjda över att få göra av med lite energi!

Duschen är nu avklarad och jag ska ta något att äta, sen få undan vårat diskberg innan jag slänger mig på soffan för lite kvällsmys, min enda lediga dag imorgon, får se imorgon när jag vaknar hur den kommer se ut!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0