BILEN NYTVÄTTAD

Jaha då har man gjort denna kvällen på jobb, en dag mindre innan semestern .. jag längtat! Haft en bra kväll på jobb, känns det som om. pigg trotts denna äckliga värmen när man sitter i en bil, usch ja. men jag har övelevt iaf.

Efter jobb blev det att tvätta bilen, får passa på så när energin finns och lusten, så lika bra att få det gjort, så nu är min bettan fin igen, ett par dagar iaf, hört att det ska bli regn på fredag så egentligen var det inte mycket lönt att tvätta den eftersom skitvädret och skitet kommer igen, menmen man får vara glad så länge det varar iaf ..

fått gjort lite nytta även idag, känns bra att krypa ner under täcket när det väl är dags, nu ska det mysas framför tv ..

godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0