TRÅKIGT REGNVÄDER

Mitt i städandet så började det ösa ner, känns ändå lite mera okej att det är sånt här väder nu, så kanske jag slipper det på min semester? helt okej isf .. :) nu ser det mera ut som ett hem här hemma, dock inte fått undan tvätten som hänger på tork, hoppas på att sambon tar det när han kommer hem, så kanske jag slipper ta det klockan tio ikväll när jag kommer hem! man kan alltid hoppas.

Har fått i mig lite mat, så nu hade jag snart tänkt att bege mig mot jobb för att avverka denna kvällen. Hoppas på det mesta av regnet kommit nu, så man slipper bli dyg blöt när man jobbar, inget vidare direkt! Just såna här dagar vill man ha ett jobb där man jobbar inne! Hade varit kanon.

Slutar 21.45 så vi kanske hörs ikväll, om jag inte är allt för trött. För då blir det duschen sen sängen för min del. Ni märker om vi hörs! :)

Ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0