TISDAG

Jaha, snart har denna dagen också runnit iväg. Uppe vid tio idag. Älskar sovmorgon. Gå upp när man vaknar! underbart .. Väl uppe blev det att få i sig lite frukost sen ut i solstolen en runda, massa moln så man fick inte så mycket solande direkt, dröjde inte länge förän jag gav upp, sen iväg för att handla mat på OJ, skulle ha gjort det par dagar nu, men lust eller ork har man ej haft. Men vi har ändå överlevt! :)

Väl hemma så blev det stallet som gällde, ridigt en runda med svärmor nu i eftermiddag, väl hemma så blev det att göra mat, och den har jag fått i mig nu, så nu blir det en lång härlig dusch för min del, sen soffläge med massa gottis! mums ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0