SISTA JOBBE VECKAN

Jaha då var det redan måndag, och en vecka kvar att jobba för sen håller jag FEM hela veckor semester, som jag har längtat! sinnes.

Helgen har varit bra, som ni har märkt så har det varit lite dåligt med bloggandet, haft fullt upp helt enkelt. Kan vara skönt att ha sådana dagar också, men ändå skönt att ha dagar då man inte behöver göra ett skit, även dom är verkligen behövliga, iaf för mig.

Lördagen bestod av att man åkte iväg tidigt med svärmor och Mari till Falsterbo horse show, det tråkiga var att vi hade typ en timmes bil kö innan vi väl kom dit, en jävla massa folk kan jag ju säga. Men kan ju säga att vi hade en trevlig dag .. :)

Hemma runt sex tiden då blev det ner till svärföräldrarna en sväng, eftersom vi inte kommit på vad vi skulle göra än under kvällen, blev till slut att vi planerade att vi skulle ut och äta i Helsingborg och sen Bio, blev transformers 3 för våran del, sevärd helt klart ..

Hemma runt halv ett och jag slockna direkt när jag la huvudet på kudden, helt slut efter en lång dag.

Söndagen började med att jag var uppe en runda klockan tio, sen gick jag och la mig igen, hahha. vaknade till liv vid 12 då tänkte jag att måste nog kliva upp, så man inte sover bort hela dagen .. blev lite bad och sol och sen blev det en härlig tur på hästryggen med Mari, trevligt. Väl hemma så blev det en härlig dusch och sen iväg till Mari och Mattias för lite pizzatajm och tv tittande, slutade med att vi körde inom älsklingens farmor och farfar för att hälsa på, eftersom vi skulle ha gjort det bra länge men inte riktigt blivit av ..

Älsklingen är iväg och jobbar och jag har kvällen idag, passat på att gå en runda med hundarna nu på förmiddagen och nu hade jag snart tänkt att ta ett litet städröj innan det är dags för mig att bege sig mott jobb, segt att jobba kvällen, men har haft sovmorgon så ska inte klaga så värrst mycket. Börjar klockan två, så dags för mig att få något gjort, annars blir det aldrig av.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0